Ir al contenido

Actualidad

Crevillent potencia la comunicació directa amb la ciutadania a través d'un nou sistema d'incidències en la seua APP

Crevillent potencia la comunicació directa amb la ciutadania a través d'un nou sistema d'incidències en la seua APP

  • L'Ajuntament de Crevillent llança una campanya publicitària per a donar a conéixer la seua aplicació mòbil, en la qual s'ofereix un servei més fluida entre el veïnat i l'administració. En ella es poden enviar incidències sobre neteja o desperfectes en la via pública, entre molts altres, i portar un seguiment de la seua tramitació via SMS

Crevillent (26/01/2023).-Amb l'objectiu de salvar la bretxa comunicativa entre la ciutadania i l'administració pública, des de la Regidoria de Serveis Públics, s'ha posat al servei de la població una millora en l'aplicació mòbil de l'Ajuntament de Crevillent. Amb ella, es poden enviar incidències relacionades amb l'estat de neteja de la via pública, entre altres matèries, i portar un seguiment de les actuacions que es realitzen sobre aquest tema.

Amb la finalitat de donar a conéixer aquest nou exercici de transparència, immediatesa i eficàcia administrativa, des de Serveis Públics s'ha preparat una sèrie de vídeos que formen part d'una campanya publicitària. Es pretén així que, tots els crevillentins i crevillentines sàpien com donar avís de qualsevol estri o brutícia que observen en la via pública.

La regidora de Serveis Públics, Noemí Candela, ha declarat hui que “creiem que és molt important que la ciutadania participe i col·labore a mantindre el nostre municipi més net i més verd per la qual cosa és essencial que els ciutadans i ciutadanes de Crevillent participen en aquesta mena de coses tan dinàmiques per a poder solucionar al més prompte possible aquestes situacions”. A més, afig que estan treballant per a millorar el servei de neteja, i tenen com a objectiu atendre totes i cadascuna de les incidències rebudes.

A pesar que l'aplicació mòbil ja existia, es trobava desfasada, amb aquesta nova versió quan es mana una incidència es rep un missatge confirmant que aquesta està registrada. Cada vegada que ocorre un canvi en l'estat de les incidències, s'envia un missatge perquè el ciutadà o ciutadana, puga portar un seguiment de la situació, garantint així que la informació fluïsca fàcilment entre l'usuari o usuària i l'Ajuntament.

Obtindre les aplicació en el telèfon o tauleta, és tan senzill com entrar en la “Play Store”, o en l'Apple Store i teclejar “Ajuntament de Crevillent”. Després de descarregar l'APP de manera totalment gratuïta, ja es pot fer ús d'aquest nou servei digital que contribueix amb la línia de modernització dels últims anys. A més, podràs consultar tota la informació d'actualitat sobre el municipi, tant de notícies com d'esdeveniments culturals i formatius.

Cal destacar que, simplement obrint l'APP, a dalt del tot apareix l'opció d'enviar incidències. Una vegada iniciat el procés, pots afegir fotos i vídeos si ho desitges. És important també, que malgrat la seua senzillesa, ajudem els nostres majors a fer ús d'aquest nou servei digital.

 

Crevillent potencia la comunicación directa con la ciudadanía a través de un nuevo sistema de incidencias en su APP

  • El Ayuntamiento de Crevillent lanza una campaña publicitaria para dar a conocer su aplicación móvil, en la cual se ofrece un servicio más fluido entre el vecindario y la administración. En ella se pueden enviar incidencias sobre limpieza o desperfectos en la vía pública, entre muchos otros, y llevar un seguimiento de su tramitación vía SMS

Crevillent (26/01/2023).-Con el objetivo de salvar la brecha comunicativa entre la ciudadanía y la administración pública, desde la Concejalía de Servicios Públicos, se ha puesto al servicio de la población una mejora en la aplicación móvil del Ayuntamiento de Crevillent. Con ella, se pueden enviar incidencias relacionadas con el estado de limpieza de la vía pública, entre otras materias, y llevar un seguimiento de las actuaciones que se realizan al respecto.

Con la finalidad de dar a conocer este nuevo ejercicio de transparencia, inmediatez y eficacia administrativa, desde Servicios Públicos se ha preparado una serie de vídeos que forman parte de una campaña publicitaria. Se pretende así que, todos los crevillentinos y crevillentinas sepan cómo dar aviso de cualquier enser o suciedad que observen en la vía pública.

La concejala de Servicios Públicos, Noemí Candela, ha declarado hoy que “creemos que es muy importante que la ciudadanía participe y colabore en mantener nuestro municipio más limpio y más verde por lo que es esencial que los ciudadanos y ciudadanas de Crevillent participen en este tipo de cosas tan dinámicas para poder solventar lo antes posible estas situaciones”. Además, añade que están trabajando para mejorar el servicio de limpieza, y tienen como objetivo atender todas y cada una de las incidencias recibidas.

A pesar de que la aplicación móvil ya existía, se encontraba desfasada, con esta nueva versión en cuanto se manda una incidencia se recibe un mensaje confirmando que esta está registrada. Cada vez que ocurre un cambio en el estado de las incidencias, se envía un mensaje para que el ciudadano o ciudadana, pueda llevar un seguimiento de la situación, garantizando así que la información fluya fácilmente entre el usuario o usuaria y el Ayuntamiento.

Obtener las aplicación en el teléfono o tablet, es tan sencillo como entrar en la “Play Store”, o en la Apple Store y teclear “Ayuntamiento de Crevillent”. Tras descargar la APP de manera totalmente gratuita, ya se puede hacer uso de este novedoso servicio digital que contribuye con la línea de modernización de los últimos años. Además, podrás consultar toda la información de actualidad sobre el municipio, tanto de noticias como de eventos culturales y formativos.

Cabe destacar que, simplemente abriendo la APP, arriba del todo aparece la opción de enviar incidencias. Una vez iniciado el proceso, puedes añadir fotos y vídeos si lo deseas. Es importante también, que a pesar de su sencillez, ayudemos a nuestros mayores a hacer uso de este nuevo servicio digital.